:)

Okej folket ;P Snart drar jag till min syrra för att hjälpa henne att lägga in en visningsbild på facebook :P Sen ska vi antagligen sjunga (Lips) Vem kommer vinna? Jo jag (a)  Efter det ska jag nog hem och käka lite sen drar jag till EFS kyrkan för att sjunga ännu mer ! :D åh vad jag älskar att sjunga ! xD Nu när jag endå håller på kan ja ju säga att dem skulle hacka facebook igår? Ingenting hände? Jag menar lönt att säga det då -.-' Blir att lägga sig klockan 23:00 ikväll :P Varför? Jo för idag börjar säsong 2 av 'The Walking Dead' GHAAA ! Kan inte vänta...! För er som inte vet vad det är så är det ett program där det är sånna här zombies som äter människor ;) Och så är där et gång människor som försöker att inte bli uppätna av zombies xD Det va rätt enkelt att förklara xP Känns just nu som jag kan sitta och skriva i evigheters evighet ! Ha kul med läsningen! :) Visste ni att jag fyller år snart?! :D Om 21 dagar :D WOOOHOOO ! :D Sen där efter är det ju julafton så det är inte helt fel ;) Nej nu ska jag sluta skriva på det här inlägget xD Ska tyyp dra nu :)

PEACE OUT YO! Elr vad man nu brukar säga? xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0