Here i am :D

Dags att kanske börja blogga igen :D Mke läxor nu tkr jag :) Men det är lugnt jag överlever ! Snackar på skype med Aaantoon :D Han är sjyst ;D Aja idag har man haft Hkk (Hemkunskap) Men Goran :P Han ser sjyst ut men skenet bedrar....Vår rektot är Hannah Montana !!! :O Hahaha jag och Emma är fan bäst ;D (Min klasskompis) Imorgon ska man va klar med engelska läxan :P Fast bara glosor så det är chill ;D Fast 20 tyska glosor till Fredag *hmpf* Jaja nu ska jag återgå till SKype xP Adda svampbob4kankt alla ! :D Cyaaa :D

Kommentarer
Postat av: Emma juu ;)

hahahahah, hannah montana snubben som våltar små barn... asså han är helt sjuk i huvudet.. asså att han tror att han kommer undan med att göra plojfoto... asså ska strypa honom , han ska inte överleva detta här!

förresten har du någon kaka ? ^^



kram och sånt tjaffs som alla brukar skirva :)

2011-11-06 @ 11:51:44
URL: http://emmaahaaglunds.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0