Back on track ;)

Det har hänt rätt så mycket sen jag bloggade sist x) Först och främst vill jag bara säga att detta är min design (For now) Jaa hmm var ska jag börja :/ Jo! För ett tag sen va jag på toaletten och dörren gick i baklås, jag va ensam hemma..kul jag menar....Som tur va hade jag mobilen med mig in (yy' Och jag sumpade matteprovet och jag plus några andra fick gå in i ett litet rum med läraren :S Hon sa nåt som jag kunde och min kompis bara ''Jasså Jeppe nu tändes lampan!'' Läraren hörde såklart fel och sa ''Seriöst? Går ni runt och kallar varandra för slampa?'' HAHAHA vi höll på att dö av garv x) Jag inser just nu att mina inlägg är töntiga xD Får försöka bättra mig xP Ja det har hänt så mycket sen sist..JOOO! Gissa vem som fyller år den här månaden? ;; Jo jag (a) Innan jag klickar vidare ska jag nog ladda upp en bild ;) Cyaa :D
<------ Den här bilden har jag typ överallt xP
Okej två bilder (a) Men bara för att min mössa är awesome! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0