Tisdag 16/8-11

Tja, idag händer inte mycket ska passa grannens hund som jag kommer lägga upp en bild på senare :P Annars blir det väl bara att sitta hemma vid datan och chilla :) Skolan börjar ju snart :( / :) Jag ska försöka blogga om det mesta som händer här hemma men inte lätt när min syster och grannen (Hennes svärmor) kommer på besök ^^ Då vill man ju såklart sitta i köket och snacka skit xD Faktiskt fint väder ida' ! Men jag orkar inte gå ut ;O Skulle vilja ut och jogga men orkar inte xP Jo jag fick present av syrran och Ulla (Grannen) Ett armand av Ulla :) Och en jävla bebis leksak av syrran men det va bara av ren jäkelskap aja ska nog plocka undan lite grejer nu innan Bella kommer ! :D (Hunden) P.S. Hon är VÄRLDENS snällaste hund ! :D PEACE OUT YOO ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0