Facts about me:

Jag heter Jesper Andreas Lindén född den 27 november 1997 på BB i Lund är blond/Sandré färgad, blåa ögon, 1.65 lång, 43 i skostorlek :) Jag brukar klä mig som en gubbe ;P Nae skojja bara xD Kläs mig oftast i jeans och skjorta antingen öppen skjorta med t-shirt under elr inte öppen skjorta :) Min favorit mat är kabronärer ^^ Aahh kabronärer :) äter ketchup till allt utom pannkakor xD Utom i skolan där dem inte alltid har ketchup.....Iaf jag ÄLSKAR att sjunga ! Fast själv tycker jag att jag inte är så bra på det xD Jag har 8 halvsyskon (Är minst -.-) En mamma och en pappa, Fick reda på att dem flesta har det ?! :O Jag bara hostar upp slumpmessiga saker xD Min favoritfärg är lila (yy) Man bara måste älska lila :D Min idol Är Justin bieber :D Och för er haters som bara tänker kommentera onödigt skräp, klicka vidare ni har inget här att göra ! Jag gillar inte lösgodis men ÄLSKAR choklad :D Jag har ett husdjur som heter Krypet :D han är min brooo ;) Han är bäst :D (Och han är en degus) Lägger upp en bild på han senare xD Jag pallar inte skriva mer ;O Men får väl försöka :D Åååh nej jag pallar inte xD Godnatt elr godmorgon bror på var du/ni bor nånstans ???                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0