(:

Då ska jag äta frukost nu då :D Idag händer inte mycke :P Tycker någon kan va social på msn,facebook eller kamrat ^^ Jag vill skriva mer men har inte mycket att säga xD Jo jag laddar ner mitt älskade PW (Perfect world) Fast jag tröttnar på det ibland och gör nya gubbar hela tiden så är det mitt absoluta favoritspel ! :D Laddar ner en film också så det blir väl nog bara film ikväll :) Skulle gärna villja gå ut :P Men inte väder för det :/ Vädergubbarna har ju sagt att vädret ska bli bra på Onsdag...Vi börjar skolan på Torsdag... -.- Men men det är väl bara att bita ihop och köra hårt ! Jag hade ganska mke att skriva endå ^^) Hehe, Nä men nu ska jag gå ut och bre några ostmackor :D PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0